5 måder Blogging kan hjælpe din virksomhed

By | marts 30, 2019

Ikke længe siden, en dagbog var en dybt personlig ting — en kladde af tanker og observationer, holdes under lås og slå og ofte begravet i en kommodeskuffe.

Internettet har en måde at ændre tingene.Nu, en dagbog af tanker, observationer og indsigt – lagt ud på internettet – kan være en måde at styrke din virksomhed.

Web logs, eller “blogs” er som de er bedre kendt, blevet en måde at engagere læsere og potentielle kunder af virksomheder store som små.

En blog er en kladde bogføres på et websted, opdateres jævnligt og indeholder nyheder, meninger, ideer og brainstorms.Det kan også have links til andre kilder af information, andre websteder og andre blogs.

Mange blogs skærer begge veje, indbydende læserne til at sende feedback på hvad de ser.Mens det kan gælde alt fra sport og underholdning, det også kan generere interesse – og i sidste ende indkomst — for din virksomhed.

Nej, blogs er ikke for alle.Men se, hvordan de kan udføre disse fem grundlæggende forretningsmæssige målsætninger.

1.Afsløre en ny eller lidet kendt produkt eller en idé
For Grant Smith gør blogging en verden af forstand på flere niveauer. Smith driver en virksomhed, der giver streaming video e-mail og relaterede video kommunikationsprodukter. Da mange potentielle kunder måske ved lidt om video e-mail, siger Smith sin blog er en naturlig måde at give detaljerne.

“Jeg begyndte blogging til at få etableret i teknologi,” siger Smith.”Det kan have en positiv virkning for business. Læsere altid på udkig efter flere måder at finde oplysninger om virksomheder og for måder at interagere.”

Der, til gengæld kan føre til en mere informeret kunde og en mere tid-effektiv salgsproces.Snarere end at tage tid til at beg dit produkt eller din service til en kunde, der ikke måske brug for det, fortrænger en blog du som informationskilde. Hvis et kundeemne kontakter dig, det er fantastisk. Hvis ikke, du har spildte ingen tid i at forklare noget, der genererer noget til gengæld.

2.Forbedre din søgemaskine placeringer

Blogging også sætter dig i forbindelse med udsigterne på andre måder. Som enhver virksomhed med en position på internettet indser, Web besøgende, der kommer via Google, kan MSN og andre søgemaskiner give mange kundeemner. Blogs kan tilføje til den frekvens, hvormed Søg køretøjer identificere dig og din virksomhed, især hvis din blog giver læserne til at sende et svar.

Hvis det gøres ordentligt, har blogs en enorm fordel i forhold til søgemaskiner, ifølge Brad Fallon, formand for SEO Research, en search engine marketing firma.”Med blogs, der giver mulighed for kommentarer, hver ny post og hver ny kommentar bliver en ekstra Web side fyldt med yderligere søgeord skal afhentes af søgemaskinespiders,” siger han.

3.Placer dig selv som ekspert i en erhvervssektor eller et felt
Blogging kan også også være et effektivt markedsføringsredskab at etablere dig som en autoritet i dit område. Ikke kun kan at generere kundeemner, det sender også et positivt budskab om dine legitimationsoplysninger via marketplace og også giver din virksomhed et ansigt og en personlighed.

4.Påvirke offentligheden
Blogging ligeledes tillader brugernes hen til omgå traditionelle journalistiske spillesteder og i realiteten blive en udgiver deres egne tanker og synspunkter. For Steve Rubel, vice president for klientservices på en public relations-virksomhed, er blogs også hurtigt ved at blive en stærk indflydelse på den offentlige mening.

“Blogs har udviklet sig til legitime alternative kilder til nyheder om niche og mikro-niche emner,” siger Rubel.”Nogen med en passion og engagement kunne blive et amatør journalist. Jeg føler nogle af disse websteder — tilsammen — har lige så meget magt på den offentlige mening som større, mere etablerede medier mærker. “

5.Engagere sig i et forum åbent med dine kunder
Lige så vigtigt, blogs at hverve læserkommentarer kan give en følelse af umiddelbarhed med dine kunder. På ét punkt er der en klar kilde til feedback på hvad du gør lige, og hvad du har brug at forbedre.

“Min blog giver et forum for kunderne at give tilbagemeldinger efter plunking deres penge ned,” siger Fallon.”Resultatet? Mens det normale marked er heldig at have halvdelen af 1% af kunderne sende en uopfordret vidnesbyrd, har jeg allerede indsamlet glødende Begejstring fra mere end 15% af mine kunder.”

Produkt Links

• Microsoft Office Small Business Edition 2003

• Microsoft Windows Small Business Server 2003

• Microsoft Dynamics CRM

Værktøjer

• Løsning rådgiver

• Produkt rådgiver

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *